تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت
بازاریابی شبکه ای و تجارت الکترونیک
تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:16 | بازدید : 886 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت


تقريباً همه روزه در همه کشورهای دنيا شايد بتوان گفت افرادی در کنار دوستان و اعضای خانواده

مي نشينند و حرفهایی از اين قبيل ميزنند دير يا زود بايد به فکر راهی باشم که بتونم

خودم واسه خودم پول در بيارم ميخوام کسب و کار خودم رو راه بندازم آيا شما تا بحال در چنين جمعی بوده ايد اصلاً آيا خودتان چنين حرفی زده ايد ؟ به احتمال فراون، بله! احتمالش زياد است که شما هم جزء کسانی باشيد که به دنباله فرصتی عالی ميگردند.

اگر ما هم در خلل چنين گفتگوی در جمع شما بوديم ، از شما مي پرسيديم (چرا تا بحال موفق نشدين فرصتی گير بيارين؟ احتمالاً شما هم يکی يا چندتا از اين جوابها را به ما مي داديد:

( آخه پولش رو ندارم)

آخه تجربه لازم رو ندارم)

(راستش نميدونم چجوری)

(نميدونم چه کار کنم)

و آن وقت ما به شما مي گفتيم : دوست عزيز، اگر لحظه ای به ما فرصت بدهی ، به تو نشان ميدهيم که چطور بر اين مشکل غلبه کنی همچنين به تو نشان خواهيم داد که چطور ميتوانی ظرف مدت چند هفته و يا شايد چند روز بناي تغيير وضعيت ماليت را بگذاری و به زودی زود متوجه ميشدی که بين تو و داشتن تجارتی از آن خودت هيچ فاصله ای نيست. آن وقت ، چه مايل بودی به صورت تمام وقت کار کنی و چه پاره وقت و خواه به درآمد چند صد هزار تومان در ماه فکر ميکردی يا به درآمد چند میلیون تومان در ماه،در هر حالت ميتوانستی کارت را هرچه سريعتر شروع کنی .

لابد ميپرسی چطور ما که حتی شما را نديده و نميشناسيم اينقدر با اطمينان راجع به آينده مالی شما حرف ميزنيم؟ ما با اطمينان صحبت ميکنيم زيرا آدمهای مثل شما رو ميشناسيم .ميدانيم که آنها شک و ترديد هایی داشتند درست مثل شما. در ضمن ما ميدانيم که آنها الان از لحاظ مالی و شغلی به چه موفقيت هایی رسيده اند و يقين داريم که شما هم قادريد همان کار را بکنيد. مشروط بر اینکه بخواهید.بله! واقعا لازم است که خواهان باشید، زیرا اگر چه ما می توانیم به شما یاد بدهیم که چه طور کسب و کار شخص تان را راه بیندازید، موفقیت به آسانی بدست نمی آید. لازم نیست برای شروع یک عالمه پول داشته باشید، به تجربه یا تحصیلات خاصی هم نیاز ندارید،اما قطعا لازم است که سخت کار کنید. راستی نکند همین حالا هم دارید همین کار را می کنید؟ منظورم این است که به سختی کار می کنید. این طور نیست؟ با این تفاوت که الان دارید برای پیشبرد تجارت کس دیگری زحمت می کشید، در صورتی که می توانید همین کار را برای خودتان انجام دهید.

آیا دوست دارید در این باره بیشتر بدانید؟ پس اجازه بدهید فرصتهای موجود در بازاریابی شبکه ای را به شما نشان دهیم.تازه کجایش را دیده اید! بگذارید شما را با بیش از 50 نتورک مارکتر موفق و همچنین چندین متخصص بازاریابی شبکه ای آشنا کنیم آشنا کتیم. هم اکنون بیش از 120،000 میلیارد تومان از کل فروش دنیا از طریق بازاریابی شبکه ای انجام می شود . مشاوران این شرکت ها هر روز فروش و توزیع هزاران محصول و خدمات را انجام می دهند. نگرانی هایتان و هر جمله ای را که با "من نمی ..." شروع می شود کنار بگذارید و بنا کنید به ساختن آینده مالی درخشانتان در تجارتی به نام بازاریابی شبکه ای (Network Marketing



موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , مقالات , ,

|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 85
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :